XMOBİLE PRO

xmobile pro kurulum

Xmobile Pro telefon dineleme programları arasında en süper özelliklere sahip yazılımlardan birtanesi diyebiliriz, diğer en popüler yazılımlarda dahi olmayan bazı süper özellikleri mevcut olan bir yazılım. Sizler için Xmobile Pro telefon dinleme programını test ettik ve diğer hiç bir yazılımdan alamadığımız kadar güçlü bir performans ve bir okadarda etkileyici özelliklerle karşılaştık.

Aşağıdaki Xmobile Pro Kurulum Videosu sayfasına gidip hemen kurulum yapabilir ve ücretsiz deneyebilirsiniz


XMOBİLE PRO



Telefon takip yazılımını yükledikten ve emailinizden aktive ettikten sonra sistem sizi otomatik olarak kullanıcı panelinize yönlendirecektir. Kullanıcı panelinizden yazılımın tüm özelliklerini test edebilme imkanını Ücretsiz Deneme süreniz boyunca bulacaksınız. Programın kullanıcı paneline http://goo.gl/lO3Mp5 den de giriş yapabilirsiniz. Tabi giriş yapabilmeniz için öncelikle kurulumu yapıp sonrasında emailizden deneme sürenizi aktive etmeniz gerekmektedir. Kullanıcı panelinizn görünümü ve örnek kullanım deneyimi için aşağıdaki video size azçok fikir verecektir.


XMOBİLE PRO KULLANIMI
Ücretsiz Deneme 24 Saattir





Şimdi sizlerle bu deneyimizi paylaşmak ve sizi bu etkileyici yazılımla tanıştırmak istiyoruz.

Öncelikle şunu söyleyelim Xmobile Pro yazılımının hem kurulumu hemde kullanıcı paneli Türkçe dir ve istenildiğinde diğer popüler dillerde de kullanılabilmektedir ve buda özellikle ingilizce bilmeyen Türk kullanıcıları için çok büyük bir avantaj oluşturuyor.

İkinci olarak belirtmemiz gereken durumda bu yazılımın şu anda sadece Android telefonlar için olan versiyonunun mevcut oluşudur, iphone için olan versiyonu tam olarak stabil hale gelinceye kadar piyasaya sürülmeyeceği bilgisini aldık, ama en yakın zamanda iphone versiyonununda tamamlanacağından eminiz. Çünkü yazılım android bir telefonda gerçekten diğer yazılımlarda olmadığı kadar hızlı veri aktarıyor ve barındırdığı özellikler itibari ilede birazdan bahsediceğimiz üzere gerçekten süper.

Yeri gelmişken unutmadan şunuda söyleyeyim, xmobile pro yazılımının en güzel yanı ise sıkı durun; kullanıcısından hiç bir ücret talep etmeden 2 gün deneme imkanı vermesidir. Evet xmobile pro yazılımı kendi özelliklerine okadar güveniyorki kullanıcısına yazılımı satın almadan önce 2 günlük deneyip ürünü test etme imkanı veriyor. Bence kullanıcı acısından bu süper bir fırsat. Gerçekten bu tür bir yazılıma ihtiyaç duyup satın almak isteyen bir kişi için en ideali onu önceden deneyip özelliklerinin çalıştığından emin olmaktır sizcede öyle değilmi?

Eğer sizde Xmobile Pro yazılımını hemen 2 gün boyunca full özellikli olarak denemek isterseniz Xmobile Pro yazılımının web sitesine aşağıdaki linkten gidip hemen yükleme yapabilirsiniz. Yüklemenin nasıl yapıldığı zaten sitede resimli olarak adım adım anlatılmış.




Evet gelelim bu programın kullanıcısına sunduğu bazı özelliklere bakın sizlere nasıl bir yazılımdan bahsediyoruz

  • Telefon görüşmelerini canlı dinleyebilme
  • Telefon görüşmelerini kaydedip dinleme
  • Ortam seslerini canlı dinleme
  • Ortam seslerini kaydedip dinleme
  • Telefon ekranını canlı izleme
  • Telefon ekran görüntüsü alma
  • Telefon kamerasını canlı izleme (tek tıkla canlı tv gibi izleyebiliyorsunuz)
  • Telefon kamerasından 10 sn içerisinde fotoğraf alma (maximum 10sn sürüyor tek tıkla)
  • Tek tıkla anında yer bildirimi (5 saniyede yeri bildirir)
  • Whatsapp mesajları
  • Facebook Mesajları
  • Line mesajları
  • Viber
  • İnstagram
  • Telefonu kaybolmaya karşı panelinizden tek tıkla telefonun zilini çaldırır.
  • Telefonu tek tıkla kilitleyebime
  • Cihaz değiştirebilme
  • SD karta erişim ve istenilen dosyaya bakabilme
  • SMS ve MMS mesajları
  • Tüm arama kayıtları
  • Panelden tek tıkla komutla istenilen zaman aralığında ortam ses kaydı alma
  • Panelden tek tıkla telefonun ön veya arka kamerasından istenilen zamanda foto alma
  • Ve çok daha fazlası.....
Evet aslında  daha çok özelliği var fakat hepsini burada saymak yerine sadece en çok dikkatimizi çeken ve diğer yazılımlarda çokta rastlayamadığımız yukarıdaki özelliklerini sizlere bahse değer bulduk, diğer özelliklerini ise yazılımı 2 gün denerseniz siz kendiniz keşfedebilirsiniz. Ama eğer gerçekten bir telefon dinleme programı satın almayı düşünüyorsanız bu programı denemeden karar vermeniz  aleyhinize olucaktır.

En güzel yanı ise herşeyin komut verdiğinizde anında olması, yani hiç bir veri için beklemiyorsunuz sadece komut düğmesine kullanıcı panelinizden tıklıyorsunuz ve 10 sn içerisinde bilgi önünüzde duruyor, bizce harika bi performans bu, siz ne düşünürdünüz?

Xmobile Pro yazılımının kullanıcı paneline bir göz atmak istersiniz  diye düşünerek hemen aşağıda yazılımın kullanıcı panelinin bir kaç ekran görüntüsünü sizlerle paylaşmak istiyorum buyrun.

XMOBİLE PRO yu hiç bir ücret ödemeden full özellikli olarak 2 gün boyunca kullanıp test etmek isterseniz takip etmek istediğiniz Android telefonu elinize alıp  aşağıda linkini bulacağınız Xmobile Pro  websitesine gitmeniz yeterli olucaktır..











XMOBİLE PRO yu denedikten sonra satın almak isterseniz yine yazılımın websitesi olan www.xmobilepro.info adresinden satın alabilirsiniz.









156 yorum:

  1. ATAKAN4/01/2015

    Abi saolun 2 gündür deniyorum dediğiniz kadar varmış bilgiler anında geliyo hesabıma ama bişey dicem hani 3 gün denemeydi bana 2 gün deneme lisansı geldi neyse işimi görüyoya ona bakarım ben şimdi 6 aylık mı daha avantajlı oluyo yoksa yıllıkmı alsam daha avantajlı olurum sizce hebide bişey sorucam xmobile sitesindeki kişiye sordum cihaz değiştirme hakkı var dedi yani ben şimdi kendi telefonumda denedim gayet iyi ama onu baska bir telefonda kullanıcam bunu nereden yapıyoruz? Kullanıcı hesabımda Transfer diye bi kısım var sanırım ordan yapıcaz dimi ,bi bilgi verirsen bana bi garibi sevindirmiş olursun be abicim. Saol canım abim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/01/2015

      Sayın ATAKAN,
      Fiyat bakımından hangisinin daha avantajlı olduguna siz kendiniz karar verin o sizin bütçenizle alakalı birşey, ama genelde uzun lisans aralığı en avantajlı fiyatı olandır. Yani yıllık olan.

      Evet Xmobile Pro da telefon değiştirebiliyorsunuz, kendi telefonunuzda denedinizdiyelim baska bir telefona yukleyıp onu izlemeye devam edebiliyorsunuz. Aynen söylediğiniz gibi panelinizdeki Transfer yazan kısımdan kolaylıkla lisansınızı diğer telefona aktarabiliyorsunuz.

      Saygılar.

      Sil
  2. dün yükledim bende oğlumun telefonuna gayet güzel çalışıyo özellikleri oldukça güzel s4 samsung da tavsiyeniz için şu işi başardığıma iinanamıyorum hala ya brava bana:) ben şimdi bunu bird eeşimin telefonuna yuklesem nasıl olur acaba hem oğlumu hem eşimi aynı anda izleyebiliyormuyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/01/2015

      Sayın melek,
      Tek bir lisansla ikinci bir telefonada yukleme yapabilirsiniz ama iki telefonu aynı anda takip edemessiniz, yani isterseniz yazılımınızı diğer biir telefona aktarıp onu takip edebilirsiniz, cihaz değiştirme hakkınıa vardır bunu panelinizden Transfer kısmından yapabilirsiniz.

      Sil
  3. diloş4/01/2015

    dün denemek için htc ye yukledim sonra bi arkadası aradım bakalım bilgiler gelcekmi diye aboov ne görim daha telefonu kapatalı 10 sn olmadan kayıt gelmiş kullanıcı panelime sonra bide video çek diye bi basayım dedim aboov ne görim 10 saniyede telefon kamerasına bağlandı vallahi sizden korkulur nasıl bir program bu böyle.

    YanıtlaSil
  4. evet bende deniyorum şuan yazdığınız kadar varmış

    YanıtlaSil
  5. nurcan tuysuz4/01/2015

    Banada 3 gün deneme gönderirmiziniz denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/01/2015

      Sayın nurcan tuysuz,
      3 gün denemeyi biz göndermiyoruz, siz www.xmobilepro.net sitesine gidip oradan gösterildiği gibi hemen yukleyip 3 gün deneyebiliyorsunuz. Sonra yazılımı beğenirsenizde yine o siteden satın alabiliyorsunuz.

      Sil
  6. Çok menun onduk bu prgrama size teşekkür kizimin telefonuna babasi indirdi çok beğendik rusayadan turkiyeye kizimin telefonu buradan dinleyebiliniyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/03/2015

      Sayın irina,
      memnun kalmanız bizide memnun etti, yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  7. rahman azadi4/03/2015

    məndə bu proqramı dünəndən bəri deniyorum çox yaxşı gözəl bir proqram 3 aylıq aldım sizə təşəkkür edirəm qardaş Türkiyə

    YanıtlaSil
  8. Adsız4/04/2015

    kaç cihaz izleyebiliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/05/2015

      aynı anda 1 cihaz izleyebilirsiniz, ama cihazı istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz, yani telefon değiştirme hakkınız sınırsız olarak var, kendi telefonunuza kurup denedıkten sonra dıger hedef telefona yukleme yapıp onu takip etmeye devam edebılırsınız yani.

      Sil
  9. meliha4/07/2015

    general mobil diskoveri ye yüklesem uygunmudur bu program oğlumun telefonu bu olursa çok memnun kalıcam anacım çocuğun telefonuyla neyaptığı nereye gittiği belli değil onu bi kontrol etmek istiyorum bana yardımcı olr musununz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/07/2015

      Sayın meliha,

      Xmobile Pro tüm android telefonlarla uyumludur buna General Mobile Discovey de dahildir, programı hemen kurup ücretsiz olarak 3 gün full sürüm deneyebilirsiniz.Sonra beğenirseniz satın alırsınız ve tekrar yüklemeye gerek kalmadan kullanmaya devam edebilirsiniz.

      Sil
  10. latifa louisa keremoglu4/08/2015

    france da ikametim suanda burada kulanmak istiyorum Tmobile kullanıyorum telefon samsung s3 mini olurmu bu telefondan yuklesem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/08/2015

      Sayın latifa louisa,

      Xmobile Pro ülke ve network farketmeksizin tüm android telefonlarda çalışır, sizin samsung s3 telefonunuzada uyumludur yani, yükleyip 3 gün ücretsiz deneyebilirsiniz.

      Saygılar

      Sil
  11. ortam dinleme nasıl oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/09/2015

      Sayın Cenap,

      Ortam dinleme çok kolaydır, xmmobile pro panelinize girin ve ordaki sol menude yer alan Canlı Panel kısmından Canlı Ses yazan yere tıklayın yeter.

      Sil
  12. münevver4/09/2015

    benim deneme sürem niye 2 gün geldi programı yükledim ama 2 gün deneme verdi 3 gün değil neyse bugün doluyor sdeneme sürem şimdi bu sürem bitmeden satın alsam bidaha kurulum yapmama gerek kalırmı yani telefona yine erişmem mümkün değil de o yüzden soruyorum ona göre 1 yıllık alıcam bak. Acele cevap yazın beklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/09/2015

      Sayın münevver,
      deneme süresi 3 gündür ama bazen sizinde dediğiniz gibi sistemsel olarak 2 gün deneme verdiğide oluyor bunu biz değiştiremiyoruz programın sitesine sormanız lazım,

      Diğer sorunuza gelince; deneme süreniz bitmeden xmobile pro yu satın alırsanız tekrardan telefona kurulum yapmanıza gerek kalmaz, size satın alma sonrasında gönderilecek olan aktivasyon kodunuzu online kullanıcı panelinize girmeniz yeterli olucaktır, süreniz otmatikman uzayacaktır.

      Saygılar.

      Sil
    2. münevver4/09/2015

      saol bebişim aldım dediğin gibi yaptım. benim kızım yurtdışına gidicek oyüzden lazımbu iyi oldu kolay gelsin size

      Sil
  13. kemeradan video izleme özelliği çok iyi bayıldım 10 numara 5 yıldız

    YanıtlaSil
  14. Aisha Guzel4/11/2015

    Almanyadan deniyorumben dun koydum kizimin telefonuna kizim turkiyeye gidicek yarin ben satin alinca telefona ihtiyac varmi bidaha yuklemek icin o turkiyede olunca ben almanyada izleyebilirmiym?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/11/2015

      Sayın Aisha,
      Deneme süreniz bitmeden satın aldığınızda birdaha kurulum yapmaya gerek yoktur, Xmobile Pro online kullanıcı panelinize aktivasyon kodunu girmeniz yeterlidir. Evet Türkiyeye gitse dahi telefonu kullanıcı panelinizden izleyebilirsiniz.

      Saygılar

      Sil
  15. perihan4/15/2015

    tamam beğendim ben bunu yarın deneme sürem bitmeden alırım bilgi için saolun

    YanıtlaSil
  16. Bu programı kendi telefonumami yuklicem yada takip etmek istediğim kişinin telefonunami yüklemem gerek karşı tarafa yuklersem benim cebime nasıl gelir bilgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep tamir4/15/2015

      Hangi telefona yüklerseniz o telefonu takip etmiş olursunuz, yani karşı telefona yükliceksiniz ve online kullanıcı panelinizden bilgileri takip edebiliceksiniz.

      Sil
  17. Adsız4/15/2015

    program kendini gizleyebiliyor deilmi telefon içinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cep tamir4/15/2015

      evet gizler tabi belli olmaz telefonda

      Sil
  18. Ben deneme yükledim şimdi herşey tamam yüklendi ama o ensonda emailime gelmesi gereken onay maili gelmedi henüz ne yapmam lazım, yardımcı olurmusunuz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/16/2015

      Sayın arda,
      emailinizin spam bölümüne de bakın oraya gelmiştir muhtemelen, bazı emaillerde oraya gelmiş olabiliyor.

      Saygılar.

      Sil
    2. tamam tamam gelmiş oraya saolun

      Sil
  19. Merabalar benm sorum şimdi ben bu programı kendi telime yükleyip daha sonradadn fiziksel bi gereksinim duymadan baska bi tele yonlendırıp kendi telimden takip edebilirmiyim saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/20/2015

      Sayın Mustafa Kahraman,

      Yazılım sadece manuel olarak ( yani telefonu elinize alıp) yüklenebilir, uzaktan baska bir telefona yükleme veya yönlendirme gibi bir durum söz konusu değildir.

      Programı hangi telefona yüklediyseniz o telefondan gelen bilgileri görebilir ve dinleyebilirsiniz. Bunuda online kullanıcı hesabınız ile yapabilirsiniz.

      Mesela sizin A telefonunuz var, bu durumda programı bu A telefonunuza manuel olarak yüklersiniz, ve sonra online kullanıcı hesabınıza bilgisayarınızdan giriş yapıp bu A telefonundan gelen tüm bilgileri görebilir ve dinleyebilirsiniz.

      Umarım açıklayıcı olmuştur.

      Saygılar.

      Sil
  20. Okadar program denedim şimdiye kadar bende denediklerimin arasında en iyisi bu xmobilepro çıktı tavsiye ederim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen katılıyorum emre sana bende çok program denedim ama bu en ıyısı cıktı

      Sil
  21. Adsız4/30/2015

    Merhaba,
    Deneme süresi bittiğinde yüklemiş olduğum cep telefonuna herhangi bir uyarı yada bilgi gitmiyor değil mi? Hani vardır ya bi çok programda "deneme süreniz bitti, tam sürüm için indirin/ satın alin" vs gibi uyarılar çıkar. Böyle bişey yoktur umarım. Ayrıca takip edeceğim kişi hiç bir şekilde bu programdan haberdar olmayacak diil mi? Daha önce kullandığım bi program başıma böyle dert açtı da o yüzden soruyorum.
    Tşkler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/02/2015

      Xmobile Pro yazılımı tamamen gizli olarak telefonada çalışır, herhangi bir logo veya çalıştıgına dair herhangi bir bilgi telefon da bellı olmaz, ayrıca deneme suresi bitimindede telefonda hic bir uyarı vermez.

      Sil
  22. şengül altınbaş5/02/2015

    tavsiyeniz için teşekkür ederim bende gayet memnun kaldım programdan bukadar kolay olucagını düşünmüyordum ama çok kolaymış gerçekten bugun ikinci deneme günüm akşama deneme sürem bitmeden satın alıcam inş

    YanıtlaSil
  23. Bir telefona yukledim calisiyordu ikinci telefonda yukledim ama bu defa e postama bisey gelmedi..yukledigim cihazlari takip edebilecehim adres varmii.yoksa sadece e postaya gelen linklermi gecerli ole ise e postadaki linkleri sildim nasil olacak yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/07/2015

      Sayın ozdal gülatar,

      ikinci telefonada aynı email ve şifreyle yükleme yaptıysanız ozaman zaten size birdaha email ile aktivasyon linki gelmeyecektir, çunku o emaille zaten aktivasyon yapmıssınız bir kere tekrar aktivasyona gerek kalmayacaktır, yüklemeyi ikinci telefona aynı emaıl ve şifreyle yaptıktan sonra bu ikinci telefonda xmobile pro kullanıcı panelınızde 2 günlük deneme halinde görünecektir, siz bu kullanıcı panelinize giriş yapıp hem 1. telefonunuzu hemde 2. telefonunuzu görebilirsiniz. her telefonu icin mevcut lisans kullanım süreleri orada yazacaktır.

      ÖRNEK vericek olursam: diyelim 1. telefonda 3 aylık lisansınız var, ve siz 2. bir telefonada yine aynı sekılde aynı emaıl ve sıfreyle yukleme yaptınız, ozaman panelinizde hem 1. telefonunuz 3 aylık lisansıyla gorunecek hemde yeni yukleme yaptıgınız 2. telefon 3 günlük deneme süresiyle gorunecektir.

      Sizde böylece 2. telefondada yazılımı 3 gün deneyebileceksiniz ve isterseniz onun içinde lisanas kodu satın alıp girip sureyi uzatabileceksiniz.

      Ayrıca 1. telefondaki lisans sürenizi 2. telefona aktarıp o şekildede ikinci telefonu izlemeye devam edebilirsiniz. yani lisansınızı telefondan telefona aktarabilirsiniz, panelinizdeki transfer kısmından kolaylıkla bunu yapabılırsınız.

      Sil
  24. Xmobile Pro info5/09/2015

    Sizlerden gelen sorulardan bazılarını buradan kısaca yanıtlamak istiyorum,

    öncelikle Xmobile Pro şuan için sadece Android telefonlar içindir yani (samsung,LG, general mobile,sonny xpreia,HTC, ve benzeri tüm android telefonlar ile uyumludur)

    iPhone için ise uyumlu degıldır.

    Ayrıca hala gelen bir soru oldugu için yine buradan cevap vermiş olayım; yazılım hangi telefonu takip etmek istiyorsanız o telefona yüklenmelidir. Bazı kullanıcılarımız hala kendi telefonumamı yükliyeceğim yoksa karşı telefonamı yükliyeceğim diye sorduklarından cevaplama gereği duydum.

    YanıtlaSil
  25. meriç5/09/2015

    süper bir program özellikleride süper kullanımıda süper 2 gündür deniyorum tam denildiği gibi 1numara

    YanıtlaSil
  26. hümeyra5/10/2015

    benim bugün deneme sürem bitiyor şimdi ne yapmam lazım programdan baya memnun kaldım deneme sürem bitmeden satın almak istiyorum ama şunu bilmek istiyorum diyelim şimdi satın alsam bidaha telefona yükleme yapmam gerekicekmi çünkü şuan telefon yanımda değil. Deneme süremde 6 saat kaldı bitmesine yardımcı olursanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/10/2015

      Sayın hümeyra,
      programı satın aldıgınızda tekrardan yükleme yapmanıza gerek yoktur, zaten program telefona 1 kere yüklendiği için artık birdaha telefona tekrar kurmak için ihtiyacınız yoktur.

      Xmobile Pro yu satın aldıgınızda sizin emailinize gönderilecek olan aktivasyon kodunu xmobile pro kullanıcı panelinize girmeniz yeterlidir. Böylelikle satın aldıgınız lisans suresi aktif olucak ve kullanımınız otomatıkman devam edicektir. Yani tekrar kurmaya gerek yoktur.

      Sil
  27. merzifonlu5/14/2015

    1 aylık almıstım cok memnun kaldım bugün 1 aylık sürem bitti busefer 1 yıllık aldım çok başarılı program

    YanıtlaSil
  28. pınar dadaş5/16/2015

    telefona general mobile sabah denemek için yükledim hersey cok kolay ve çalışıyor yanlız bu ortam dinleme nasıl oluyor onu anlayamadım acıklarsanız satın alıcam bugun hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/16/2015

      Sayın pınar dadaş,
      ortam dinleme özelliğide diğer özellikler gibi çok kolaydır, panelinizde bulunan sol menüdeki Canlı Panel yazan yerde bulunan Canlı Ses kısmına tıklamanız bu özelliği kullanmanızı sağlar. Hemen canlı dinleme yapabılırsınız böylelikle.

      Saygılar.

      Sil
  29. Adsız5/17/2015

    Nokia 'nın işletim sistemi Windows phone olan telefonlarında da çalışır mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/19/2015

      Xmobile Pro tüm android telefonlarda çalışır , windows işletim sistemli nokia lumialarda ise çalışmaz.

      Sil
  30. Adsız5/19/2015

    Ben acilen satınalmak istiyorum ama aktivasyon kodu ne zaman ulaşır elime?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/21/2015

      Satın aldıktan en fazla 5 dakika bilemediniz 10 dk sonra aktivasyon kodu emailinize otomatik olarak gönderiliyor. Yani satın aldıktan 5 dakika sonra aktivasyon kodunuz size ulaşır ve bu kodu panelinizdeki aktivasyon anahtarı yazan bölüme girip xmobile pro yu kullanmaya devamedebilirsiniz.

      Sil
    2. Adsız5/21/2015

      3 aylık aldım hocam problem yok aktivasyon kodum hemen geldi, ilgin için yinede sağol

      Sil
  31. ya bunun iphone için olanı yokmu baktım ama sadece android telefonlar için olduğu yazıyor iphone için olan versiyonunu bulamadım bitürlü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/21/2015

      Sayın orhan,

      Xmobile Pro şuan için sadece Android telefonlar için kullanılabilir, iphone için olan versiyonu henüz çıkmadı. iPhone versiyonu için bir süre daha beklemeniz gerekicek.

      Tüm Android telefonlar için uyumludur.

      Sil
  32. ben bu programı kızımın telefonuna yüklemek istiyorum fakat kızımın internet paketi 1 GB bu yeterlimidir sonuçta bu program sürekli panelime mail gönderecek iki gün sonra kota dolmuş olurmu. birde kızım internetini sürekli açık tutmuyor yani internet açık olmadığında telefonda yapılan işlemler nasıl gelcek panelime cevaplarmısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/29/2015

      Sayın Serhat erdoğan,

      1 GB internet paketi geneldeyeterli bir pakettir , yalnız bu tabiki telefonla yapılanişlemlerin yoğunluğuna göre farklılık gösterebilir, eğerçok yoğun bir şekildefotoğraf veya video yüklenenbir telefon ise tabiki bu veriler cok yer kapladıgındanozaman 1GB tan daha yuksek bir internet paketine sahip olunması çok daha iyi olucaktır ornek 2 GB gibi.

      Yazılım tabiki telefonun mevcut internet paketini kullanıcaktır veri gönderirken, internetin kapalı olduğu durumlarda yazılım otomatik olarak wifi ağı arar ve şayet wifi ağı mevcutsa bu ağa bağlanarakta veri gönderimi yapabilir.

      Şayet hiç bir internet bağlantısının olmadığı zamanlarmevcutsa bu zamanlardaki veriyi yinede kaydeder ve uygun bağlantıyı kurdugunda kullanıcı panelinize gönderimi yapar.

      Sil
  33. oya cevher5/30/2015

    merhaba benim oğlum yaz tatilinde yurt dışına gidicek ve ordayken bir sorun yaşar diye çok sıkıntı duyuyorum. bu program ingilterede çalışırmı şimdi yüklesem oğlum ingilterede o anda nerede kalıyor takip edebilirmiyim bide diğer özellikleride çalışırmı hepsişimdi oraya gidince telefona oradan hat alıp oranın simkartını kullanıcak bu durumdabir sıkıntı olurmu. lutfen acele cevap yazarsanız sevinirim yakında gidicek cünkü ingiltereye çok endişeleniyorum onun için. Bu program dediğiniz kadar varsa endişelerimi baya azaltıcaktır. cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/30/2015

      Sayın oya cevher,

      Xmobile Pro tüm ülkelerde çalışır buna ingilterede dahildir, bahsettiğiniz durumdada yazılımın çalışmasını engelliyecekbir durum yoktur, kullanabilirsiniz.

      Sil
  34. meri dumansız6/07/2015

    çok güzel çok memnun kaldım tavsiye edenlere teşekkür ediyoruz

    YanıtlaSil
  35. Adsız6/11/2015

    Ben yanlislikla tum verileri sile bastim sildi onlari nasil kurtarabilieim acil yardim edin veri ala bastim olmuyo acaba bilgisayarda olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info6/12/2015

      Anladığım kadarıyla kullanıcı panelınızden tüm verileri sil seçeneğini kullanıp mevcut gelmiş verileri panelinizden silmişsiniz, ve bu verileri geri getirmek istiyorsunuz.

      Eğer durum bu ise bunu yapamassınız, çünkü verileri sil seçeneğini kullandığınızda o ana kadar kullanıcı panelinize gelmiş tüm mevcut veriler sistemden kalıcı olarak silinir ve geri getirilemez. Silmeden önce bilgisayarınıza indirmiş olsaydınız ancak o durumda bu verilere ulaşabilirdiniz.

      Yeni veriler ise lisans süreniz boyunca mevcut kullanıcı panelinize gelmeye devam edecektir.

      Sil
  36. şuana kadar en beğendiğim yazılım bu oldu oğlumun kızımın ve kendimin telefonunda test ettim samsung s4 samsung not 3 ve lg de hepsinde gayet memnun kaldım 1 adet lisans aldım 3 aylık teşekkür ederim çok başarılı.

    YanıtlaSil
  37. olga serinkan6/12/2015

    daha önce 1500 tl verdim başka bir tane program aldım ama çok beğenmemiştim o programı şansa bu programı gördüm sitenizde bi deneyeyim dedim dün yükledim denemeyi ama çok güzel bir programmış özelliklerini çok beğendim şuan param yok ama olunca kesin alıcam bunu.

    YanıtlaSil
  38. akşam üzeri kendi telefonuma yükledim denemek için bir kaç arama yaptım hemen ve panelime baktım yaklaşık 1 dakika bile geçmeden arama kayıtları gelmiş bile kayıt gayet başarılı ve seslerde çok net gps denedim oda gayet iyi çalışıyor. şimdilik 3 4 saat oldu ama gördüğüm kadarıyla oldukça başarılı bir yazılım alıcam yarın bunu

    YanıtlaSil
  39. merhaba benim sorum şu ben xmobilepro you denedim ve satında aldım şuan 15 gündür kullanıyorum kullandığım telefon htc ama şuana kadarda memnunun ama merak ettiğim şey var,mesela şimdi ben 3 aylık lisansım var ve oğlumun telefonunada deneme yukledim onun deneme süresi bugün bitiyo şimdi ben bu lisansımı oğlumun telefonuna aktarabilirmiyim yadaşöyle sorayım şimdi benim online kullanıcı panelimde hem ilk yuklediğim HTC telefon görünüyor onda 3 aylık lisansım mevcut ve yeni yüklediğim oğlumun telefonu samsung s4 var oda görünüyor ama onda deneme süresi var oda bugün doluyor, şimdi ben htc telefonu bırakıp oğlumun samsung s4 ünü takipe devam etmek istiyorum bunu nasıl yapıcağım lisans süremi nasıl samsung s4 e aktarıcağım yardımcı olursanızmemnun olurum. teşekkürlr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info6/22/2015

      Sayın funda,

      online kullanıcı panelinizde sol menüde bulunan TRANSFER kısmından bu işlemi çok kolaylıkla bir tıkla gerçekleştirebilirsiniz. TRANSFERkısmına girin veorada listeli olarak görünen telefonlardan hangisinden hangisine transfer etmek istediğinizi seçin ve TAMAM a tıklayın. hepsi bukadar transfer işleminiz anında gerçekleşecek ve mevcut lisansınız diğer telefonunuza aktarılmış olucaktır.

      Bu işlemi lisanssüreniz boyunca 10 telefona kadar gerçekleştirebilirsiniz. Yani 10 ayrı telefona yükleme yapıp panelinize bağladıktan sonra panelinizdeki TRANSFER bölümünden lisansınızı bu telefonlara aktarabilirsiniz.

      Saygılar.

      Sil
  40. dursun6/22/2015

    tek kelimeyle mükemmel bir program

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sercan6/23/2015

      katılıyorum sana dursun hocam ilk yuklediğimde canlı görüntü ve ses almada sorun yasadım ama şuan çok iyi çalışıyor sanırım telefonun internetinin olması gerekıyor bu yuzden sorun yaşadım. telefona internet paketi aldım şuan sorun yok.böyle bir program arıyorsanız gayet iyi bence oldukça başarılı.

      Sil
  41. MELİKE6/27/2015

    deneme sürem bugün bitiyor şimdi 3 aylık satın alsam lisans sürem satın alınca hemen baslıyacakmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info6/27/2015

      3 aylık aldığınızda size hemen 3 aylık aktivasyon kodu emailinize gönderilir, bu kodu kullanıcı panelinizdeki aktivasyon anahtarı bölümüne girdiğinizde 3 aylık süreniz başlar.

      Sil
  42. philipp moriss7/05/2015

    ben 1 aydır kullanıyorum gayet güzel memnunun ama son 2 gündür video alma kısmında canlı panelde sıkıntı yaşıyorum neden olabilir sizce normalde 1 aydır gayet iyi canlı video görüntüsü alabiliyordum ama 2 gündür bazen alıyorum bazen alamıyorum bunun nedeni ne olabilir.birde ortam dinlemeyi en fazla nekadar süre yapabiliyoruz benşuan en fazla 15 dakika yapabildim sonra duruyor yeniden baslatmam gerekiyor. bunun bir sınırı mı var veya varsa kaçdakika olabiliyor. cevaplarsanız çok mutlu olucağım bunların dışında çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info7/05/2015

      Sayın philipp moriss,
      video almada problem yaşıyorsanız bu telefonun internet bağlantısı ile ilgili olabilir normalde internet bağlantısı varsa problemde olmuyacaktır. ortam dinleme kısmında ise 15 dakika gibi bir sınır yoktur .

      Sil
  43. Adsız7/22/2015

    Merhabalar bende bu programı denemek istiyorum fakat takıldığım bir nokta var bu programı kendi telefonuma mi yukleyecegiz yada takip etmek istediğimiz telefona mi?Şimdiden ilginize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cep tamir7/24/2015

      Hocam hangi telefonu takip ediceksen ona yüklemen gerekiyor, kendi telefonuna değil.mesele çocugunun telefonunu tekip ediceksen o telefona yukleme yapmalısın sonrada bilgileri kullanıcı hesabından görebilirsin oldukça kolaydır.

      Sil
  44. Takibi sadece pc den mi yapabiliyoruz yoksa kendi cebimizden de yapabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info8/03/2015

      hem pc den hemde diğer bir telefondan kullanıcı panelinize girebilir ve takibi yapabilirsiniz, bu size kalmış ikiside olur.

      Sil
  45. süleyman efe8/03/2015

    şuan 2 telefonda kullanıyorum general mobile quadro 4 diğeride galaxy s5 plus ikisindede süper çalışıyor teşekkürler öneriniz için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info8/03/2015

      Xmobile Pro tüm android telefonlarla uyumludur ve dediğiniz gibi süper çalışır, saygılar.

      Sil
  46. xmobil proyu önce deneme yaptım sonra 1 aylık satın aldım çok güzel bir program yapmışsınız çok beğendim tebrikler bukadar iyi beklemiyordum açıkcası

    YanıtlaSil
  47. Adsız9/01/2015

    Öncelikle merhaba. Ben telefon takibini bilgisayar yerine kendi telefonumdan yapmak istiyorum ama Benim takip edeceğim telefon Android fakat benim telefonum iOS. Bu durumda iOS telefonumdan takip yapabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info9/16/2015

      istediğiniz şekilde ister pc den ister diğer bir telefondan veyada tabletten kullanıcı panelinize girip takibi yapabiliyorsunuz.

      Sil
  48. Gelir gelmez Silinen whatsapp ve Facebook mesajlarını görebilir miyim?
    Ayrıca telefon rehberinde ve Facebook arkadaş listesinde bulunmayan kişilerden gelen mesajları görebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info10/03/2015

      mesaj geldiği taktirde shemen silinse dahi yinede yazılım kaydeder ve sizin online panelinize gönderir, tüm mesajlar görülebilir listede olsun olmasın.

      Sil
  49. Programi yukledigimizvtelefonuun interneti surekli acik mi olmasi gerek internet kapaliyekn kendi kayit yapip internet acilknca bilgileri gonderiyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz Cep Teknik10/09/2015

      Sürekli internetin açık olmasına gerek yoktur, internetin kapalı olduğu zamanlarda dahi yazılım kayıt eder ve internet erişimi geldiğindede sizin kullanıcı panelinize verileri gonderir, yanlız canlı dinleme gibi olan canlı fonksiyonlarda ise özelliği kullandığınız anda tabiki cihazda internet baglşantısı olmalı ki canlı veri size anında ulasabilsin.

      Sil
  50. Gerçekten süper bi yazılım. Kullanıyorum ama bi tek şeyi yapamadım. Belli bi zaman aralığını kayıt altına alıp sonra nasıl dinleme yapabilirim. Herşey için teşekkür ederi. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz Cep Teknik10/09/2015

      Kullanıcı panelınızde menude bulunan Program yazan kısıma gırıp 3 secenekten Ses olanı secin, sonra tarih yazan yere tıklayın ve baslangıc zamanını ayarlayın, daha sonra yandaki kucuk sure yazan bolmeye 1000 yazın ve kaydet e tıklayın. boylecebelırttıgınız saatte kayıt alınıp panelınızdekı bu bolmeye gelıcektır.

      Sil
  51. Sadece bilgisayardan mi takip edilebiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info10/22/2015

      İster bilgisayardan ister herhangi bir tabletten istersenizde telefonunuzdan kullanıcı panelinize girip takip yapabilirsiniz.

      Sil
  52. ikinci kez deneme hakkımız varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info10/22/2015

      Her telefon için 1 kez deneme süresi alabilirsiniz.

      Sil
  53. 1 hafta önce deneme sürümü kurmustum. Be deneme sürem bitti. Program hala telefonda ama şimdi satın almak istiyorum. Telefona tekrar yükleme yapmam gerekir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info10/22/2015

      www.xmobilepro.net den online danışınız bunu, size gerekli bilgiyi vericeklerdir

      Sil
  54. mine varol10/22/2015

    ben deneme süresini kullandım çok hoşuma gitti çok beğendim ama deneme sürem sabah bitmiş bunu 1 gün daha uzatma şansımız varmı şuan param çıkışmadı yarın satın alıcam kredi kartıma para yatırdıktan sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info10/22/2015

      Sayın mine varol,

      Deneme süresi uzatılamıyor malesef bu sistemsel bir şeydir bu yüzden yapılamıyor, ama yarın satın aldığınızda size gönderilecek aktivasyon kodunu kullanıcı panelinize girip kullanımınıza kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. Sorun olmayacaktır.

      Sil
  55. çok başarılı bir yazılım olmuş

    YanıtlaSil
  56. Program harika ama cepte telefonumdan baglandigim zaman ortam dinlemesi yapamıyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info11/14/2015

      Sayın Lütfi Kürkçü,
      Kullanıcı panelinize cep telefonundan gireceğiniz zaman Firefox internet tarayıcısı üzerinden girerseniz sorun yaşamıyacaksınızdır, google chrome den girerseniz chromede bazı pluginler eksik oldugundan sorun olusabılır

      Sil
  57. Öncelikle ben fatih program verilen parayi hakediyor yapanların ellerine sağlık 1 aylık sürüm satın aldım bütün özellikleri 10 numara yalnız ben canlı panelde ki hiçbir özelliği kullanamadim cihazla bağlantı sorunu diyor hedef cihaz benim yanımda idi kendim internetini açtım telefondaki arama kayıtları mesajlar hepsi geldi ama canlı panelde ki hiç bir özelliği kullanamıyorum lütfen yardım edermisiniz çok teşekkür edrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info11/14/2015

      Sayın Fatih,

      Kullanıcı panelinizden tüm Canlı Panel özelliklerini kullanabilirsiniz bunda problem olusmaz ve tüm özellikler çalışır buradadır sizin burada hata almanızın muhtemel sebebi canlı panel özelliklerini kullandığınız anda karşı cihazda internet bağlantısı olmamasıdır, buna dikkat edin , karşı cihazın internete bağlanamadığı bir anda Canlı Panel özelliklerini denediyseniz bu yüzden bağlanılamıyor şeklinde bir hata almış olabilirsiniz.

      Kullanıcı panelinizde cihaz modeli yazan kısımdaki nokta işareti Yeşil iken cihazda internet bağlantısı var demektir ve bu zamanlarda Canlı Panel özellikleri tamamiyle kullanılabilir durumdadır, ayrıca kullanıcı panelinize mobilden giriyorsanız ozaman Firefox internet tarayıcısını kullanmanız daha dogru sonuç almanızı sağlayacaktır.Yukarıdaki yoruma cevap verirkende bahsettiğim üzere Google Chorme internet tarayıcısını mobilden panelinize girerken kullanmayın. Saygılar.

      Sil
  58. emine gümüş11/14/2015

    benim 17 yaşında oğlum var şehir dışında yatılı turizim okulu okuyor onun telefonunda kullanıyorum 1 haftadır çok beğendim programınızı çocukta aklım kalıyordu devamlı şimdi nezaman istesem kafama takılsa biliyorum nerde oldugunu felan çok güzel oldu 1ayım dolsun uzatıcam 1 yıllık sağolun

    YanıtlaSil
  59. Program bölümüne kayıt edilen ortam dinlemeleri nasıl açıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info11/26/2015

      vlc player ile acabılırsınız

      Sil
  60. Telefon sifirken yani icinde hat yok iken programi indirebilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info11/26/2015

      evet indirebilir ve kurabilirsiniz, bunun için sim gerekmez ,telefonun wifi si ile yukleme yapılabilir rahtlıkla.

      Sil
  61. Ads8z
    Telefon modelinin yazıldığı yere kimin ismi yazılacak lütfen yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info11/26/2015

      kurulumda o kısım otomatık olarak dolduruluyor zaten ama şöyle soylıyeyım o kısım cok onemlı degıldır,mesela telefon not 2 ise sizde oraya not 2 yazın yeterlı. oranın cok bır onemı yok

      Sil
  62. ıphone için kullanılmıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info11/26/2015

      Xmobile Pro sadece Android cihazlar içindir, htc,samsung,lg,general mobile gibi tüm android cihazlara uyumludur.

      Sil
  63. Evet.internete bagli olmasi yeterli

    YanıtlaSil
  64. Adsız1/19/2016

    android hangi versiyonlarla uyumlu calısıyor bu program

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info2/05/2016

      Tüm android versiyonları ile uyumludur en eskiden en yeniye hepsi dahil.

      Sil
  65. telefon değişikliği yaptım eski key i kullanamıyorum ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bülent bey telefon değişikliği yaptıgınızda zaten eski key kullanılmaz, tek yapmanız gereken kullanıcı panelinizdeki menüde bulunan Transfer yazan kısma girmek ve lisansınızı eski telefondan yeni telefona Transfer Et tuşuna basmanızdır. Hepsi bukadar.

      Sil
  66. NERMİN K1/22/2016

    ya bunun iphone için olanını ne zaman çıkarıcaksınız kızımın samsungında kullanıyordum 5 aydır ama telefonu degıstırcem iphone alıcam diyor ne yapıcaz şimdi iphona olan versiyonu ne zaman çıkacak varmı bi süre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info2/05/2016

      iphone için olanını biraz daha beklemeniz gerekicek Nermin Hanım şuan hala yapım aşamasında tam stabil olmadan yazılımı çıkarmıyoruz, en iyi şekilde hazır oldugunda kullanıcılara sunulucak.

      Sil
  67. Adsız1/22/2016

    Lütfen bana yardımcı olurmusunuz ben ücretsiz deneneyi oğlumun telefonuna kurdum ama bana mail gelmedi mail adresini yanliş yazmış olabilirim ikinci kez kuramadım kendi telefonumda denedim çok güzel çalışıyor ben satin almak istiyorum ama oğlumun telefonuna kurabilirmiyim bilmiyorum ne yapmam m lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info2/05/2016

      Yapmanız gerekn işlem çok kolaydır, tek yapmanız gereken bu soruyu www.xmobilepro.net den online danısın kısmından Xmobile Pro ya danışmaktır, bıraktığınız emaılınıze detaylı olarak bilgilendirme yapılıcak ve sorununuz çözülecektir.

      Sil
  68. Ben x mobile proyu kullandım ve tekrar almak istiyorum ama belirli dönemlerde indirime giriyor acaba tekrar ne zaman indirim olur bide telefon kapalıykende canlı dinleme yapamıyormuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info2/05/2016

      bunu www.xmobilepro.net den danışşsanız daha net cevap alırsınız.

      Sil
  69. Adsız2/03/2016

    Mrb hocam bende satın aldım programı ama merak ettiğim iki soru var.Programı telefondan kaldırma işlemi nasıl olcak bide programın cihaz sahibine varlığını hissettirme olasılığı kaçtır acaba mümkün mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info2/05/2016

      program hedef cihazda tamamen gizli modda çalışır ve hiçbir uyarı vermez, kaldırma işlemi için www.xmobilepro.net den Xmobile Pro kullanıcı hesap detaylarınızı belirterek danışın size hemen yardımcı olucaklardır.

      Sil
  70. programı kurarken gireceğimiz mail adresinin şifresini istiyor o herzaman kullandığımız mail şifremiz mi yoksa farklı yeni bir şifre mi yazacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info2/25/2016

      Kurulumda sorulduğunda mutlaka doğru bir email adresinizi yazın ve yeni bir şifre oluşturun, ve bu oluşturdugunuz şifreyi unutmayın. Çünkü kurulumda belirteceğiniz email ve şifre sizin xmobile pro kullanıcı paneline girişte kullanacağınız email ve şifredir.

      Sil
  71. Adsız3/14/2016

    Merhabalar ben 6 aylık pro üyelik almak istiyorum ancak öncesinde bir sorum olacak..belki biryerlerde değinmişsinizdir ancak ben göremedim..yazılımı telefona yükledikten sonra illa bir pc mi gerekli yoksa kendi telefonumdan takip yapabiliyor muyum..tşkler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info3/17/2016

      Hayır, herhangi bir akıllı telefon dan, tabletten veya pc den kullanıcı panelınıze gırıs yaparak takip işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

      Sil
  72. Merhaba,

    Ben şimdi kizima yeni bir telefon alacagım, telefonu ilk aldığımda benim simkartımı takarak bu programı telefona yüklesemde sonra telefonu kızama versem benim sim kartımı çıkarıp onun sim krtını taksam bu program çalışırmi çünkü bu telefonu kızıma verdikten sonra alıp yükleme gibi bir şansım yok, bu yöntemle çalışırmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info3/28/2016

      evet çalışır , hiç bir problem olmaz

      Sil
  73. Adsız3/28/2016

    Programı almayı düşünüyorum. Fakat kafama takılan ufak bir sorum var. Programı yüklediğim telefondan yapılan görüşmeleri o an canlı değil de ertesi gün dinliye biliyormuyum...
    Şimdiden teşekkür edereim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/05/2016

      yapılan görüşmelerin ses kayıtları hemen görüşme bitiminde en geç 1 dk içerisinde kullanıcı panelinize gelir zaten, ister hemen dinleyebilir isterseniz nezaman isterseniz ozaman kullanıcı panelinize girip ozaman dinleme yapabilirsiniz.

      Sil
  74. Adsız3/31/2016

    Merhaba,bu programın içinde hedef telefonun nasıl veri göndericeğini ayarlıyabiliyormuz ? yani kablosuz ağa bağlanmasını bekle veya kendi internet paketinde de veri takip yap şeklinde ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/05/2016

      evet kullanıcı panelinizdeki ayarlar kısmından bunu kolaylıkla ayarlayabilirsiniz, ister her iki seçeneğide aktif edebilir istersenizde hangisini istiyorsanız onun aktif kalmasını sağlayabilirsiniz.

      Sil
  75. Adsız4/08/2016

    Merhaba s4 e yüklerken Erişilebilirte WiFi Service yok telefonun rootlu mu olması gerekiyor..Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info4/09/2016

      Erişilebilirlikte normalde wifi service diye bir kısım yoktur zaten, bu kurulumun ilk adımı yapıldıktan sonra telefonda oluşur.
      Önce kurulumun ilk adımını yapın sonra telefonun erişilebilirlik kısmında wifi service nin olduğunu göreceksiniz.

      Sil
    2. Xmobile Pro info4/09/2016

      Ayrıca kurulum için root gerekmez. Direk kurulum yapabilirsiniz.

      Sil
    3. Adsız4/30/2016

      mrblar program güzel her özelliği kullanıbiliyor. Ancak telefonun ekran görüntüsünü almakla ilgili bir özellik göremedim.

      Sil
    4. Xmobile Pro info5/06/2016

      ekran goruntusu alma ozelliği vardır ama bu özellik eger telefon rootlu ise sizin panelinizde görünecektir, root suz telefonlarda bu özellik kullanıcı panelinde görünmez.

      Sil
  76. Satin alamiyorum dun izlediğim tele yukledim kartimla alamiyorum yardim lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/06/2016

      www.xmobilepro.net den odeme ile ilgili sorun yasadıgınızı danışın , size yardımcı olacaklardır.

      Sil
  77. ABİ ÇOK BEĞENDİM PROGRAMI YA SÜPER YAPMIŞSINIZ EN KISA ZAMNDA ALICAM

    YanıtlaSil
  78. Adsız5/15/2016

    merhaba benimde sorum şu herkese yetişmişsiniz elinize sağlık bana da bi cevap verirseniz memnun olurum :) bu programı yükledim diyelim a telefonuna sonra işte sesi dinlicem diyelim bunun için kontrol paneline kendi telimden de girip rahatça dinleyebilir miyim yoksa elimde bi bilgisayar olmalı mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/23/2016

      ister telefondan ister tabletten istersenizde bilgisayardan kontrol panelinize giriş yapıp özellikleri kullanabilirsiniz.

      Sil
  79. BUĞRA5/23/2016

    S6 Edge de deniyorum şuan harbiden müthiş bir yazılım olmuş tavsiye için teşekkürler. Herkese önereceğim.

    YanıtlaSil
  80. iphone için yüklemeyi beceremedim bir türlü yardımcı olurmusunuz rica etsem nasıl yükliyeceğim iphone s5 e bulamadım bunu bi türlü yapamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro info5/23/2016

      Arkadaşlar önceki yorumlarda buna cevap vermiştik ama hala soruldugundan yeniden cevaplamak istedim, Xmobile Pro yazılımı İphonelara uyumlu değildir.

      Tüm Android telefonlara ise uyumludur.

      Tüm android telefonlar ile uyumludur (samsung, lg, htc,xperia, general mobile, Huawei ve diğer tüm android olan telefonlara yükleyebilinir)

      iphonelara uyumlu değildir.

      Sil
  81. Merhaba. Programı sorunsuz kullanıyorum yalnız bir sorum olacak. Ses kayıtları ve mesajları telefonuma nasıl indirebilirim yada pc ye.çünkü 3 ay sonra otomatik veriler silinir yazıyor .yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  82. ufukbir8/23/2016

    merhabalar.. Xmobile pro 1 aylık satın aldım.. ve çok harika bir program.. yalnız yüklediğim telefona whatsapp dan gelen mesajları görüyorum, ama takip ettiğim kişinin gönderdiği mesajları görünmüyor.. neden acaba..??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Xmobile Pro İnfo8/30/2016

      www.xmobilepro.info sitesinden online danışma kısmından yazın hesabınızın durumuna baksınlar, durum hakkında size gerekli bilgi sağlanır hemen.

      Sil
  83. şuana kadar denediğim en mükemmel program bu oldu bu kadarını beklemiyordum açıkcası bravo vallaha

    YanıtlaSil
  84. yasemin8/30/2016

    ben 1 yılı aşkındır kullanıyorum xmmobile pro yazılımını herkeze tavsiye ederim bazen canlı video bide canlı ekran izlemede sıkıntı olmasına rağmen çok çok memnun kaldım resmen hayatıma yön vermemi sağladı bu program çok teşekkür ediyorum bu programı yapanlara iletirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  85. Adsız9/22/2016

    6 aylık aldım ben dahada kulanıyorum ilk başta endişelerim vardı ama programı yükledikten sonra hayret ettim canlı ses dinleme telefonun kamerasıyla resmen evin içini izleyebiliyorsun şüpheli hareketleri vardı sevgilimin telefonuna yükledim nemi oldu ertesi gün ayrıldık başkasıyla görüşüyormuş parasını fazlasıyla hak eden bi program tşkler

    YanıtlaSil
  86. fırat9/28/2016

    kendimin android telefonumda denedim çok güzel bir program gerçekten ama benim kızımın telefonu iphone ve bu program iphone için değilmiş sadece android olanlar içinmiş çok üzüldüm buna neden iphone için de yapmıyorsunuz kardeşim bizim başımız kelmi :) bizide düşünün

    YanıtlaSil
  87. mükemmel tam aradığım program olmuş daha önce baska programlar denedim ama bunu çok beğendim çok başarılı

    YanıtlaSil
  88. çok sağlam program

    YanıtlaSil